.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۶ مرکز اورژانس اجتماعی در مازندران راه اندازی می شود
مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به فعالیت ۱۲ مرکز اورژانس اجتماعی گفت: شش مرکز اورژانس اجتماعی جدید نیز در استان راه اندازی می شود.

به گزارش شمال نیوز، سعید  آرام در حاشیه بازدید از خانه کودک و نوجوان امام سجاد (ع) آمل با اشاره به افتتاح ۶ مرکز جدید اورژانس اجتماعی تا پایان تیرماه ۹۶ در هفته بهزیستی، بیان کرد: که این ۶ اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های میان‌دورود، سوادکوه، جویبار، فریدون‌کنار، نور و عباس‌آباد افتتاح می‌شود.

آرام افزود: با افتتاح این ۶ مرکز تعداد مراکز اورژانس اجتماعی در استان به ۱۸ مرکز می‌رسد که دیگر در استان مازندران هیچ شهر بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت بدون اورژانس اجتماعی نخواهیم داشت.

وی بابیان اینکه در دو سه سال اخیر بهزیستی اقدامات خوبی در جامعه هدف انجام داد، اظهار داشت: سال‌های ۹۴ و ۹۵ بهزیستی استان مازندران در خصوص اشتغال جامعه هدف رتبه اول کشور را کسب کرد که این روند ادامه خواهد داشت.

آرام با اشاره به اینکه میزان تسهیلات در موضوع اشتغال در سال ۹۶ سه برابر سال ۹۵ است، ادامه داد: سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان اعتبار این طرح بود که در سال ۹۶ به حدود ۴۲ میلیارد تومان رسید که میزان تسهیلات به متقاضیان افزایش یافت و در سال گذشته سقف پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیون ریال بود که امسال به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

مدیرکل بهزیستی مازندران بابیان اینکه بهزیستی همه آحاد جامعه را تحت پوشش دارد افزود: یک شعاری داریم که بهزیستی قبل از تولد تا بعد ازمرگ همراه با خانواده است و این اداره کل حدود ۲۴۰۰ هزار نفر را در استان اعم از معلولین، زنان بی‌سرپرست،  زنان بد سرپرست وغیره را در مازندران تحت پوشش دارد.

آرام با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲ مرکز اورژانس اجتماعی در استان فعالیت دارد، ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام‌شده در دولت تدبیر و امید سال گذشته حدود ۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۲۳ اورژانس اجتماعی تماس گرفته شد که مازندران رتبه اول بیشترین تماس را در کشور کسب کرد.

وی ادامه داد: بیشتر از ۶۰۰ تماس در ارتباط با موضوع خودکشی بوده که با حضور به‌موقع کارشناسان بیشتر از ۹۰ درصد خودکشی را متوقف شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در موضوع اجباری شدن غربالگری ژنتیک خاطرنشان کرد: کلیه ازدواج‌هایی که در استان اتفاق می‌افتد ابتدا باید غربالگری ژنتیکی را انجام بدهند تا بتوانیم از تولد نوزاد معلول که اکثراً مادرزادی است را جلوگیری کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.61 seconds.